Life is beautiful

Började dagen med kalas hos kusinerna, sedan gick jag hem till en bakis Vicki, lekte lite med hennes hund, la pärlplattor med hennes syster och kompis medan Vicki gjorde sig i ordning, åkte med då Vicki skjutsade sin mamma på party, grillade middag med Vicki och Fia. Sedan åkte vi hem till mig dit Sandra, Tobias, Erik och Adam kom. Avslutade kvällen med spelet "upp till bevis".
Tricca ville leka lite mer med mig än vad jag ville... Måste ha sett ganska roligt ut då hon jagade bollen och jag flög omkring som en vante bakom.
Gravida Sofie aka Grillmästaren! Faktiskt bara i femte månaden än så länge
De blå pärlorna tog slut, så jag fick fortsätta med gröna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0