Största delen av rummet

Nu är mitt rum näst intill klart. Saknas lite småsaker, foton och tavlor och en matta osv sedan är det finito!!!

Ovanför den här hyllan med smycken osv ska det sitta en spegel som jag nyligen stod och målade i garaget. Sedan ska jag försöka hitta någon lämplig stol att ha där så det blir som min egna lilla "sminkhörna".

Mitt fina ostädade skrivbord. Det svarta ni ser på bilden är alltså gardinen/persiennen som är neddragen.

Visade mina kunskaper i paint och ritade upp hur allt står mublerat i rummet. Dock är storlekarna lite oproportionerliga (ja jag googlade det ordet) i jämförelse med på riktigt.


Kommentarer
Postat av: jenny

hahahahahahaha du är grym och snyggt blev det ;)

2011-07-22 @ 06:08:20
URL: http://jennyvem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0