Några saker jag kom på så här på kvällskvisten

- Jag har inte sett någon Harry Potter, Sagan om ringen eller Narnia. Vicki har försökt få mig att se Sagan om ringen, men jag somnar bara. Med andra ord är inte fantasy filmer min grej.
- Jag älskar att sova tillsammans med någon. Skulle hemskt gärna ha en fining bredvid mig varje natt.
- Jag stör mig så fruktansvärt på alla bloggare som provocerar bara för att få läsare. Jag tål inte lättklädda/naken bilder på en blogg.
- Jag förstår verkligen mig inte på sångare som Veronica Maggio.
- Jag älskar komplimanger. Ge som få.
-  Nästan helt 100 på min tattuering nu. Då sommaren är över kommer den mest troligt sitta på min kropp. Om jag inte ändrat mig till dess. Men det tror jag inte.
- Ibland tackar jag gudarna för We♥it. Det kan verkligen sätta ord på tankar ibland som annars inte går att beskriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0