Back

Varit i Åsele i helgen och har varit heeeelt död. Har ändå sovit otroligt mkt för att ha varit där men men. Nu är jag tillbaka iallafall!
Suttit ute med lite vänner ikväll men alla drog där innan halv 11 pga jobb och så vidare så jag och Fia blev lämnade ensamma efter det. Vi har suttit ute och pratat(det enda man gör här i holmsund..) enda till nu då båda våra magar skrek efter något att äta. Men det var trevligt, mycket trevligt, det händer dock inte så ofta men. ♥
Nu ska jag nog lägga mig i sängen och se lite oth. Godnatt!!!
Märkte just att detta var den enda bilden som jag just nu kunde hitta på bara mig och Fia...Så hur mycket stoneface vi än har får det duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0