Det kanske ni inte visste?

- Då jag var mindre skrattade jag alltid om mina kompisar gjorde sig illa. Jag tyckte inte att det var roligt men jag skrattade ändå och kunde inte hålla mig. Vet inte hur många gånger Amanda blev förbannad på mig över det. ;)

- Jag är en person som skjuter upp jobbiga saker. Så som att plugga eller städa. "Jag gör det imorgon istället"  "Jag orkar inte nu, gör det senare" Hur många av er känner igen er?

- Jag tycker att djurplågeri är något av det värsta man kan göra. Ett helt hjälplöst djur!

- Hatar de som försöker förstöra för andra då det går dåligt för dem själv. Ja ta åt dig snälla du, om du nu läser min blogg!

- Just nu kokar jag av ilska. Jag skulle behöva ta en salsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0