Svaren!

Hur många underkläder har du, EXAKT? Bara för att jag hade lovat dig så har jag faktiskt räknat. 6 bh:ar och 20 trosor. Sen har jag ju ungefär lika många hos pappa också.
Favoritplagg? Jag vet inte... Tights är himla skönt. Men då jag inte orkar brukar det oftast bli jeans och en tröja.
Hur mår du nu för tiden? Jag vet varken in eller ut. Jag vet inte vad jag vill eller vad jag känner. Kaos helt enkelt. Försöker få allt att funka ändå.
Vem är det du ska utomlands med? Jag Vicki och Fia ska bo på ett hotell och vi har lyckats boka in precis samma vecka som Johanna och Sandra. Så vi kommer vara alla vi:)
Är skolan du går på bra? Både och. Det är himla skönt att gå på den skolan eftersom det är väldigt slappt. Men ibland är dom verkligen kassa på informera. Det har hänt mer än en gång att vi kommer till skolan och är helt utan lärare och så. Själva skolbyggnaden är ju jätte fin. Men lite tråkigt att det går så få elever.
Vad är du mest/minst nöjd med på dig själv? Utseende eller personligt? Eftersom du skrev på dig själv antar jag att det är utseendet. Jag önskar att jag hade varit över 160 iallafall... Så det är jag väll minst nöjd med. Mest nöjd med är nog mina ögon. Gillar färgen.
Vad vill du bli då du blir stor? Frisör. Helst ha egen salong.
Vilken är din favoritfärg? På kläder är det nog svart och vitt, tråkigt nog... Annars är det kanske rött eller blått.
Vad är ditt favorit tv-program? Eftersom jag ser på tv väldigt sällan har jag knappt något favorit tv-program. Men jag har sett Oc-boxarna, en del av One Three Hill och Prison Break. Och jag gillar alla:)
Vem är din bästa vän? Bästa och bästa vän. Jag har flera jag kan prata med och så. Vicki, Fia, Amanda, Malin, Johanna, Sandra, Tobias. En till brukar vara, men jag vet inte riktigt var vi har varandra just nu.
Vem litar du mest på av dina vänner? Det beror faktiskt på vad det handlar om.  Men de jag skrev här ovan litar jag på. Ingen mer eller mindre tror jag.
Vem är närmast dig i klassen? Jag tycker faktiskt att vi har bra sammanhållning i klassen. Men den jag pratar/är med mest är ju Ida, din lilla fisgris.
Vad är det äckligaste du gjort? Det måste vara då jag fick lov att slicka på ett äckligt suddgummi, eller då jag la mig i hundbajs då jag hade ett damputbrott (jag kan ju lova att det inte gjorde saken bättre) eller då man har kissat ner sig.
Hur djup är du? Brb jag ska gå och mäta. Jag återkommer...
Varför tog det slut mellan dig och Emil? Helt plötsligt visste han inte om han var kär eller inte. Och det lutade mer åt att han inte var det.
Vad är det pinsammaste du har gjort? Den var svår.. Jag gör pinsamma saker ofta! Vicki Fia Sandra och Johanna måste ha varit med då jag gjorde det pinsammaste. Men vad det är avslöjas inte här! Tyvärr kan jag inte komma på något just nu...
Vad vill du allra mest ha då du blir "vuxen"? (ex, fint hus, barn, bil) Jag är ingen sån som vill ha en "dröm framtid" och bo i Hollywood och vara känd. Jag vill träffa mannen i mitt liv, få 2 barn typ och bo i en fin villa med en hund eller så. Pengarna vill jag inte ha något problem med, så jag kan resa mycket.
Vad har ni för ämnen på erat program? Jag vet inte alla, men vi har iallafall Frisör A, B osv. Svenska, matte, engelska, arbetsmiljö och säkerhet, idrott sen tror jag vi kommer läsa Historia. Men sen har vi ju också sånna där kurser som man får välja själv, tex Svenska B, matte B, psykologi, marknadsföring osv.
Är din favorithundras fortfarande schäfer? Haha jag vet faktiskt inte Amanda ;) Jag tycker att många är väldigt fina, men jag tycker mest bara synd om de schäfrar som är präglade för att luta sådär hemskt. Då vi hade en liten dvärgschnauzer föll jag för den rasen. Men jag vill egentligen ha en liten större hund. Så jag skulle kunna tänka mig en riesenshnauzer. Eftersom jag börjar känna av allergi mot vissa hundar är den rasen bra eftersom den inte lössar hår. Blev ett väldigt långt svar på den frågan..
Vem känner du bäst av dina vänner? Tror nog att det är Emil. Han känner jag utan och innan.
Vart är du, 10 år från nu? Jag hoppas att det är som jag skrev på frågan "vad vill du allra mest ha då du blir vuxen?". Jag tror att jag bor kvar i Sverige. Men vart i Sverige vet jag inte riktigt.
Är du en storstadsbo, eller är du mer för att bo som du bor just nu? Det är jag inte riktigt säker på eftersom jag inte prövat båda. Men ibland känns det som att det inte finns något tråkigare och lamare ställe än Holmsund. Men ibland då jag tänker på att flytta blir jag typ ledsen. Jag har ju allt här...
Vem är din bästa vän, alltså kille? Tobias. Den andra som också brukar vara min bästa vän vet jag inte var jag har längre.
Skönaste dagen på veckan, och varför? Jag älskar helgerna såklart. Antingen fredag eller lördag. Dock har man ju skola på fredagar men det är ändå så skönt efteråt och veta att man har helg. Lördagen är ju den enda dagen man känner sig riktigt ledig. Men då gruvar man sig inför att det är söndag och skola sedan.  Så jag vet inte riktigt.
Hur många har du haft sex med? tres
Vad är det konstigaste du brukar göra? Haha jag vet inte... Då det bara är jag, min syster och mamma är hemma stänger jag aldrig dörren då jag kissar. Om vi sitter och tittar på en innebandy match tex händer det väldigt ofta att mina kompisar börjar skratta åt mina ansiktsuttryck och så. Jag sitter för mig själv och gör miner.
Vad gör du om fem år? Jag jobbar som frisör, har kanske en fin pojke och ett litet barn. Jag bor inte hemma iallafall;)
Om du hade chansen att göra vad som helst, vad hade det varit? Gett mina nära/kära det dom önskat sig. Göra människor lyckliga. Resa mycket och upptäcka!
Vad är det bästa du har gjort i ditt liv hitills, och sämsta? Det bästa måste ha varit att lära känna alla de fina människorna i mitt liv och bytt linje till något jag verkligen vill gå. Jag kan tyvärr inte komma på någonting som är det sämsta. Jag har säkert gjort några hemska misstag men det är inget specifikt jag kan komma på.
Hur beskriver du dig själv med tre ord? bara tre ord... det var ju jätte svårt! Kort, glad(för det mesta), pratglad.
Någon ny på g? Det tog slut mellan mig och Emil för precis en vecka sedan så nej, det vore bara själviskt och stört om jag hade någon ny redan.
Om du hade oändligt med pengar, vad skulle du göra just nu då? Jag skulle verkligen inte sitta här. Jag skulle vara i ett annat land!
Vad får dig att må riktigt dåligt? Svek och lögner
Vad är det mest irriterande en person kan göra? Det måste ju vara på stan då man har bråttom och de går i slowmotion framför en. Eller då någon smaskar jätte mycket...
Hur ska man vara för att få dig på fall? Sugen eller vicki?;) Nej jag vet inte... Snäll, pålitlig, gullig, charmig. + att han ska göra allt för att få mig :]
Ett hemskt minne? Då mina föräldrar berättade att de skulle skiljas, helt klart.
Vilket ställe är det konstigaste stället du har haft sex på? Det är nog kanske inte alla läsare intresserade av att veta , och främst inte min mamma som kanske läser det här ;)
Är jag ute och cyklar, eller har du varit tillsammans med någon som heter Erik för inte allt så länge sedan. Innan emil? vad hände med honom?
Jag var tillsammans med Erik för ett år sedan ungefär. Det var bråk, rykten och så vidare som gjorde att det tog slut. Vi hade olika uppfattningar om saker och till slut slutade vi typ bara prata med varandra. Det fanns ingenting att bygga upp förhållandet på igen efter det.
Om du fick ändra på vad du ville med dig själv, vad skulle det vara? (behöver inte vara utseende relaterat) Som jag sa tidigare skulle jag vilja vara lite längre. Sen skulle mina Love handels gärna få försvinna ;) vad jag skulle vilja ändra på är kanske att hålla mer saker privata. Jag har väldigt lätt (nästan för lätt) för att öppna mig för människor. Ibland är det ett problem, då det finns människor som gärna pratar med andra om det.
Vad lyssnar du på för musik? Favorit band/artist? Det går i omgångar. Så jag har ingen speciell favorit. Nu lyssnar jag mest på den här listan: shashasha
Om du fick välja, en tjej med världens snyggaste kropp och allt, perfekta bröst osv, men hon hade stor snopp. Eller en kille som är så perfekt att det inte ens går att beskriva, men hade en snopp på 2 cm, vad hade du valt? Det här måste ju vara den mest störda frågan hitills ;) Först tyckte jag den var jätte svår. Men sen kom jag på att jag dras bara åt män (a) Dock är det lite tråkigt att han har en kuk på 2 cm. Men vi får väll lösa det på annat vis (a)
Om en kille skulle fria till dig, eller om du skulle fria till han, hur skulle du vilja att det gick till?
Jag skulle vilja att det kom som en överraskning. Romantiskt ska det vara. Kanske om vi är ute på en resa tillsammans eller så.
Vad har du för skostorlek? 36. Kan säkert ha 35 också.
Bästa respektive sämsta egenskapen någon kan ha? Pålitlig måste vara en av de bästa. Sämsta måste vara då man inte kan hålla något för sig själv utan skvallrar på allt.
Aldrig mer få dricka cocacola eller aldrig mer få äta ostkrokar? Den där var taskig Fia..... Men aldrig mer äta ostkrokar tror jag....
Någon speciell dag du aldrig kommer glömma? Det finns många dagar jag inte kommer glömma. 11 maj är tyvärr en av dom.
Dålig vana? att jag biter på naglarna, helt klart.

Kommentarer
Postat av: alexandra

vadå störd fråga ;) haha.. men fan vad kung, då kan vi dela skor, jippie!!

2011-01-26 @ 20:19:19
URL: http://www.nattstad.se/alexandraedeblom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0