Mum and dad(L)

Jag vill bara säga hur mycket jag älskar er. Jag vet inte om ni kommer att läsa detta. Jag uppskattar allt ni gör för mig och allt ni har gjort. Alla år ni har skjutsat mig till ridskolan på fredagskvällarna och alla andra dagar. Alla dagar ni skjutsat mig till match. Alla fyra år ni har skjutsat mig till Prince. Och nu den sista tiden då ni har hjälpt mig med allt i stallet. Mamma som har mockat medan jag har gjort mat. Pappa som jag lärt foderstaten som nu gör Prince mat medan jag mockar och han som även bär alla vattenhinkar. Pappa som är så fruktansvärt hästrädd har börjat våga sig in genom hagen där tre hästar står för att vara gullig och öppna grinden då jag kommer med Prince. Och hur mycket ni har stöttat och pratat med mig nu under den senaste veckan då det har varit jobbigt.
Allt ni gör och jag har nog aldrig ens klämt ur mig ett tack.. Jag gör det här, tack så mycket för allt ni gör för mig. Jag älskar er! ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Å vad det värmer att läsa sånt här ! Vi gör det ju för att vi älskar dig såååå himla mycket . Kramkram

2011-02-03 @ 22:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0