It´s hard

Det är jobbigt då man själv vet vad man vill men den andra tvekar. Känns dock skönt att jag har fått veta nu istället för att jag ska gå och vara orolig. Tiden läker alla sår, eller hur? Jag behöver bara lite tid Försöker att inte tänka på det så mycket men det är svårt då väldigt många frågar. Menar inte att ni inte ska göra det. Känns bra att så många bryr sig. Det betyder verkligen mycket. ♥  Bevisar också vilka som är riktiga vänner...
Och min mamma, pappa, syster och bror. Tack för erat stöd! Jag älskar er.


Jag ska försöka att inte låta detta gå ut över bloggen så mycket. Jag ska umgås med mina fina vänner och göra roliga saker för att tänka på annat. Så min uppdatering kommer nog bli som vanligt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0