Galen granne går lös!

Imorse ringde mamma mig och min syster och berättade att ena grannen hade blivit tokig. Han hade slängt ut sina möbler i trapphuset och ut på gården. Skrikit och varit otrevlig. Till slut var de tvungna att ringa polisen. När polisen väl kom sa de att de inte kunde ta in honom eftersom han inte var alkoholpåverkad. Och någon timme senare var han precis som vanligt. Han kanske är schizofred (ja jag var tvungen att googla det ordet) ?!
Hur som helst får vi inte åka dit förrän det har ordnat sig och allt är som vanligt.

För en gång skull händer det något lite mer spännande, i annars så tråkiga Holmsund...


Kommentarer
Postat av: SANNA

sv; ja, precis! det var precis så jag kände idag när jag gick ut.. tragiskt :p

2011-01-22 @ 15:39:32
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Tina

Sv; Hahaha, det är så sant - men lik förbannat kan jag inte undvika tanken att bara vilja gräva ner mig -.- ;)



Galen granne förresten :o honom vill man inte bråka me (a)

2011-01-22 @ 16:46:48
URL: http://sockerprillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0