Dofter

Jag vet inte varför jag kom på ideén att visa upp de flesta av mina parfymer men... Jag har inget vettigare att blogga om just nu så. Lovade inlägget i Söndags men mycket har kommit emellan så en vecka sent gör väll ingenting?;)

1. DKNY -
en doft av äpple, gurka och grapefrukt. Fick i julklapp förra året och den är fortfarande inte slut. Flaskan är liten men den håller väldigt länge ändå. Tycker att parfymen luktar lite starkt från flaskan och direkt man sprutat på sig, men efter ett tag luktar den gott.
2. Miss Punk - Från oriflame för lite mer än ett år sedan. Doftar jätte god vanilj. Min favorit! Dock börjar den ta slut så nu står den mest bara i hyllan och ser fin ut. Jag vill inte göra slut på den eftersom den inte finns kvar att köpa längre...
3. Love generation pink - Nyaste inköpet. Lindex för 99kr. Doftar väldigt gott för ett så pass bra pris! Mer en sommardoft. "Blommig fruktig doft för kvinnor". Doften är ananas, Litchi, sandelträ, Piña Colada, kokos, mandarin, mysk, hibiskus, persika, jasmin och papaya. Update: Ser ni hela inlägget, eller slutar det här? 

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: haha nja knappast två meter lång när jag inte ens nu är typ en meter.. :( nä men dom är lite för dyra för mig, men har kanske hittat något liknande :D

2011-01-29 @ 11:16:23
URL: http://www.nattstad.se/alexandraedeblom
Postat av: Johanna

jag ser inte längre än efter trean :(

2011-02-11 @ 12:40:50
URL: http://kultparestaurangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0