Depp

Jag kände att jag var tvungen att skriva av mig ändå...


Som alla säger så är ju livet precis som en berg och dal-bana. Uppför och nerför, hit och dit. Just nu har banan jag åker i kommit till ett stup. Befinner mig just nu i botten och väntar på att antingen ta mig uppåt eller ännu längre ned (hur nu det ska gå till?). Jag vill så gärna att det ska återgå till det normala. Men frågan är om det kommer bli så... Jag tänker inte gå in på vad allt handlar om, men de som står mig nära förstår nog vad det är jag pratar om. Jag har kommit till ett stadie där jag funderar på, är det värt att vänta på att det kanske blir bra igen eller ska jag släppa allt eftersom det just nu känns så otroligt jobbigt och meningslöst?! Med en stor klump i magen vet jag varken in eller ut. Ne, jag tror jag ska låta det ta sin tid, eftersom jag vet precis vad jag vill egentligen. Från toppen till botten drastiskt kan man lugnt säga!
Hoppas det blir bättre snart...♥

Kommentarer
Postat av: Tina

Sv; Ja jag har ändrat mig tusen gånger om vars jag ville sätta den, men till slut kom jag fram till att underarmen kändes bäst eftersom den då syns hela tiden :) Tack så mycket för både komplimangen om tatueringen och hårfärgen, jag är grymt nöjd med båda! :D



Som jag förstår så mår du inte särskilt bra just nu, så jag hoppas allt löser sig för dig så du kommer på bättre tankar igen! :)

2011-01-19 @ 09:32:38
URL: http://sockerprillans.blogg.se/
Postat av: Rebecca

de kommer nog bli bra ska du se!:)

2011-01-19 @ 21:16:32
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0