Äntligen

De flesta av er vet ju vilken beslutsångest jag har angående blogg-byten hit och dit och hårfärger till exempel. Men nu har jag äntligen hittat en hårfärg som jag trivs väldigt bra i. Känner inte för att byta än på ett tag iallafall. Nej, jag har inte färgat håret nyligen. Det är fortfarande samma färg som jag hade för en månad sedan. Men jag tycker det känns grymt skönt att hitta något som jag faktiskt kan tänka mig att ha ett tag fram över. Men nu är det bara ett problem. Mina ögonbryn! De är ju betydligt ljusare än min hårfärg. Det funkar bra att låna mammas ögonbrynsfärg då jag är här, men då jag ska till pappa får jag inte snatta den. Så detta måste lösas! Antingen får jag köpa en ögonbrynsfärg eller så får jag färga dem helt enkelt. Återstår att se för förra gången jag färgade dem såg det förjävligt ut. Dock hade jag mycket ljusare hår då. Gud vilket långt inlägg det blev av det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0