27de dagens bild - En bild som du alltid skrattar åt

Tyvärr kan jag inte låta bli att skratta åt den här bilden. Mitt försök till att dräpa Vicki. Det är händelsen till bilden jag skrattar åt och inte själva bilden. Tror jag kanske har berättat om det här förut? Men skadar inte om de nya läsarna får veta orsaken till hennes nu, ärrade händer.

Jag tror det var förra sommaren som jag och Vicki fick för oss att fara ut med en sparkcykel som vi hittat. Först lekte vi genom att åka båda två på den och sånt. Sen plötsligt fick vi skit bråttom så vi skulle ta oss så fort som möjligt hem till Vicki för att lämna den. Så jag sätter fart och sparkar allt vad jag kan medan Vicki springer allt vad hon kan bredvid mig. Plötsligt sparkar jag på något konstigt vis så jag tappar foten från sparkcykeln. I nästa sekund ser jag Vicki flyga helt raklång i luften förbi mig och landar på asfalten. Jag hade alltså lyckats lagt krokben på henne med sparkcykeln. Hela hennes händer blev upprivna av asfalten och allt grus. Och inte nog med det... Då vi kom hem till henne igen fick hennes mamma sitta och rengöra alla sår och peta bort grus. Vicki började bli svimfärdig och tyvärr kunde jag inte låta bli att säga "oj jävlar, kolla vad mycket blod. Det är ju typ ett hål i handen". Vicki blev inte speciellt nöjd över det och svarade "tack, det där gjorde saken ännu bättre..."
Bilden är tagen på en svimfärdig Vicki som har fått sina sår rengjorda och omplåstrade.

Kommentarer
Postat av: vickii

haha ska hämnas...

2011-01-24 @ 22:17:47
URL: http://viickiii.blogg.se/
Postat av: sofie

sv: nämen lugn nu unge! det var ju inte med mening:]

2011-01-24 @ 23:05:36
URL: http://sssoofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0