Verkligen beslutsångest

Blir bara mer och mer sugen på att börja göra håret ljust till sommaren... Men jag ska nog ändå testa vara mörk i sommar. Kanske får påbörja den ljusa proceduren efter sommaren istället? Nej alltså ju fler bilder jag ser sen i somras blir jag bara mer och mer sugen på att göra det ljust... Jag vet att jag passar bäst i brunt, men är ju alltid ljus till sommaren och sedan färgar jag det mörkt igen.

Kommer en stor ego-bildbomb nu. Och mamma, jag ber om ursäkt för ena bildvalet... (Bilderna går att klicka upp)
      

Kommentarer
Postat av: Tina

Sv; Tack så mycket :) å jag försökte hålla mig tills du fick tid över å klippa mig, men ja kunde inte hålla mig längre så jag var bara tvungen! :]



Haha ja, rackarns att det blev så himla kort.. men jag hoppas att det växer så det knakar nu så jag kan dumpa mössan snart! ;)

2011-02-18 @ 09:55:42
URL: http://sockerprillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0