Tisdag

Underbart att jag kom till skolan klockan 10 imorse och vi inte hade någon lärare... Min nästa lektion börjar klockan 2. Tur att jag har fina klasskompisar att umgås med :) Eftersom vi hade så långt hål gick vi iväg för att äta tacobuffé, riktigt smarrigt!

Just det, jag har glömt att berätta en sak som hände mig förra veckan. Jag sprang omkring på stan och var huuuuur kissnödig som helst. Så jag tänkte att någon är säkert på toan på McDonalds, så om jag är snabb dit hinner jag kanske gå in efteråt så jag slipper betala 5 kronor för att gå på toa. Står och väntar utanför toan, sedan öppnar en tant med resväska dörren. Jag står snällt och håller upp dörren så hon kan ta sig ut. Var gör kärringen(ursäkta) ? Jo hon tar tag i dörren och smäller igen den så jag inte får ta mig in... Och eftersom jag inte tänker betala en 5krona för toa så fick jag lov att kuta till Max innan jag kissade på mig. Något arg hon gjorde mig...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: hihi ja!:) tack:)

2011-02-22 @ 13:29:53
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: vickii

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2011-02-22 @ 13:55:56
URL: http://viickiii.blogg.se/
Postat av: Tina

Sv; Hahaha så jävla klockrent! De där måste ja prova på nån gång ;)



Jamen de ska ja absolut göra, då hinner du smygträna lite till :D



Vilken kärring som slängde igen dörren när du höll upp den åt henne å allt! :o

2011-02-22 @ 19:48:13
URL: http://sockerprillans.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofta veckor? :P den kom typ ut för en vecka sen;o

2011-02-23 @ 10:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0