Strawberry

Jag har två nya saker som jag har glömt visa för er. Detta är en av dem. Strawberry parfym från The Body Shop. Luktar jätte gott!  Även den här parfymen kommer mest komma till användning under sommaren. Men jag passade på att köpa den nu för det var special pris för medlemmar. 149 kronor istället för 199kr. Men flaskan är väldigt stor så jag tycker att den är värd 199 kronor. Det var min syster som köpte den först och efter att jag provat den blev jag kär.

Mitt andra inköp som jag gjorde förra veckan får ni se till veckan då jag kommer till mamma eftersom jag har det där.


Kommentarer
Postat av: Tina

Sv; Men så spännande, de låter ju helkul :D det är nämligen så att jag har haft samma frisör i typ 5 år nu, men sen jag färgade håret mörkt har jag inte vågat gå dit igen för att hon kämpade så enormt mycket med att göra mig blond. Då sa hon att "nu får du aldrig färga det mörkt igen Tina!!" så därför har jag hållit mig undan sen jag vart mörkhårig (a) Men om du skulle vilja ha någon att öva på eller så så får du mer än gärna toppa mitt hår någon dag! ;) mina toppar är så slitna att det är en enda stor tjorv av alltihop!

2011-02-05 @ 18:31:06
URL: http://sockerprillans.blogg.se/
Postat av: amanda

svar;ja absolut,han är så snälllllll

2011-02-05 @ 20:41:11
URL: http://collllin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0