usch

Har haft en fruktansvärd huvudvärk hela eftermiddagen men nu på kvällen har det blivit värre. Då jag och syrran satt på sängen och hon rörde sig det minsta lilla så det skumpade till lite kändes det som jag skulle kräkas. Borde egentligen sova nu men jag kan inte ... Det känns som jag har feber. Hoppas jag inte blir sängliggandes imorgon så jag missar praktiken. Men det är ingenting att göra åt!
Nu ska jag göra ett försök till att sova, godnatt.

En bild sen musikalen i 9an. Ni kanske gillar mig som Leonardo DiCaprio?;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah asså åååh den där bilden är så jävla het!!!

2011-12-07 @ 08:27:27
URL: http://kultparestaurangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0