TRYCK F5.

Bilden är tagen för cirkus ett år sedan...

Min lediga dag har spenderats framför teoriboken och matteboken. Sedan klippte jag Jesper och blev efter det bjuden på middag. Sen dess har jag bara suttit och knåpat med bloggen. Den ser inte riktigt ut som jag vill ha den än men några små justeringar är det. Tex bilderna i menyn och olika texter osv. Tryck f5 om du inte ser någonting nytt.
Ska alldeles strax slänga mig i duschen för att ta en riktig långdusch och sedan krypa ner i sängen. Min praktikvecka ser riktigt bra ut. Har tre kunder nu fram till fredag och sedan i helgen då jag jobbar har jag även kund. Hör av er till mig om ni behöver klippas eller färga håret. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0