Shopping efter skolan

Efter en dag på stan med Sandra är alla julklappar inhandlade, förutom en till mormor och morfar. Jag tror aldrig att jag har varit ute i så här god tid förut. Känns dock lite tråkigt att allt snart är klart! Man vill ju köpa julklappar enda in till julen.
Fick även med mig några grejor till mig hem. En snygg kofta från H&M, jeansen från Rut m.fler som alltid går sönder men det finns inga som sitter bättre, en deodorant, en ögonskuggsprimer (ska se om de är så bra som de ser ut/verkar). Sen hittade jag ä n t l i g e n klänningen i rätt storlek som jag tänkt ha till jul och nyår. Nu ikväll då jag prövade den igen inser jag att det är små hål hela nacken. KUL! Bara att lämna tillbaka imorgon. Det är helt enkelt tänkt att jag inte ska ha den där klänningen.
Har redan börjat längta till helgen eftersom det är första helgen på jag vet inte hur länge som jag är ledig! Jag ska verkligen ta vara på den!
Var även förbi mamma ikväll för att hämta några grejor. Hittade mina skivor där jag flyttat över nästan alla mina bilder på, så nu ska jag sätta mig och titta igenom en massa gamla bilder. Det lär säkert dyka upp några här efteråt!

En hemsk bild på mig och min fina b-rud sen vi besökte Övik för en shoppingdag den 20 maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0