SHOPPING ALL DAY.

Nu är julskjortan inköpt och chili-con-carnen uppäten. Sprungit runt på stan från 11-5 idag och sökt en nyårsklänning om jag nu gjort i snart två veckors tid. Rätt less så det slutar nog med att jag tar någonting jag har här hemma. Det jag fick med mig hem var en skjorta jag ska ha till jul, ett par fina örhängen och en ring. Matte provet jag hade imorse gick bättre än väntat faktiskt. Fast jag kanske ska vänta till jag får resultatet innan jag säger så. Vad kvällen har att erbjuda vet jag faktiskt inte...

Insåg just hur ful skjortan blev på bild... Hur som helst är den röd och marinblå och som ni ser har den lite fräcka detaljer på armbågarna. 300 kr från Vero Moda. Ni lär få en bättre bild sedan! Bilden på ringen råkade jag radera då jag flyttade över dem till datorn så jag orkar inte ta en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0