Leopard

Efter en lång dag på praktiken har jag äntligen landat här hemma och tagit mig lite käk. Hade en färgning och klippning idag som tog 4 timmar ;o Det var en jätte svår färgning men resultatet blev kanon bra! Imorgon har jag lite sovmorgon för att jag jobbade över idag och kommer även göra det imorgon. Innan jag skrev det här inlägget hade jag mycket jag skulle berätta, nu kom jag inte ihåg någonting av det...


Så sugen på den hårfärgen. Dock kommer jag typ förstöra löshåret. Så det kanske får vänta till efter jag tagit ur det.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: ne:) jag har bara 2 kvar, för jag orkar inte fara på den om droger osv. för de hade man ju ändå på riskettan så orkar inte höra allt igen:) När du som typ "övar" till teoriprovet, gör du bara faserna då? och typ kollar i boken? eller läser du typ i boken och sånt också?:) vet fan inte hur jag ska plugga till de..

2011-12-01 @ 19:27:12
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0