JAG SKULLE GE DIG, ALLTING DU PEKAR PÅ.

Även om jag jobbar hela helgen känns det ändå bättre att kunna säga att det faktiskt är helg nu! Gud så jag längtat. Det kan bero på att jag fram emot nästa vecka för att få göra bort de tre slappa dagarna jag har kvar av skolan och sedan få lov efter det.

Dagen på praktiken har gått fruktansvärt fort, hade tre kunder men det kan också bero på att jag kom 1 timme för sent... Jag skulle ta bussen 08.35. 08.45 satt jag fortfarande och väntade på en buss. 08.55 satt jag fortfarande och väntade på en buss. Och så fortsatte det. Till 09.20.  Självklart var det inte den bussen jag skulle ha tagit. Nej den dök aldrig upp! Utan jag åkte nästa buss som gick efter 08.35. Tur att jag inte hade en kund förrän klockan 10. Så jag hann precis i tid! Men det där förstörde hela min morgon. Jag satt ute i 50 minuter och väntade på bussen...

Nu sitter jag bara och väntar på mat. Efter det ska jag vara med Vicki Fia och Sandra. Men det blir en tidig kväll för mig eftersom det väntas jobb imorgon bitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0