HATAR DETTA FÄLT

Efter att ha krälat runt på golvet och kollat vilka julklappar som är mina har jag nu landat här framför datorn. Har tänkt ta tag i teorin och plugga lite.
Gjorde ett tappert försök att hitta en jul/nyårs-klänning på stan idag. Det är omöjligt. Grät nästan över att jag hade bröst. Ska pressa in dem i en 36a så klänningen sitter bra på resten av kroppen. Får helt enkelt springa omkring hela kvällen och ha svårt att andas och med push-up till hakan. K i d d i n g ! Jag har inte gett upp mitt sökande än, men är nära på.
Dessutom har jag tappat en bit av min tand, utan att ens märka då det hände!?
Nej nu ska jag ta tag i teorin ett tag.

Var på middag hos Vicki igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0