En skön helg utan baksmälla

Min helg har bestått av en slapparkväll, bio, fint sovsällskap, sömn till halv 3 på dagen och även lite innebandy-sm.
Jag och Sandra blev även som små barn då vi såg första snön falla i holmsund. Bara så där 4 december. Det var på tiden!

Imorgon är det dags för ännu en skolvecka. Efter skolan ska jag och Sandra in till stan för att titta om vi kan hitta några julklappar. Jag ska även kika efter en jul/nyårs-klänning som jag hoppas har kommit in i rätt storlek.

Två bilder sen förra vintern. Om jag ska vara ärlig ser det faktiskt rätt mysigt ut.

Kommentarer
Postat av: sara linnea therese

Tack det uppskattas verkligen!!

om det där var bästa någonsin, hur fan ska jag kunna toppa nästa text jag skriver då?!

2011-12-04 @ 23:53:42
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0