ALL I WANT FOR CHRISTMAS...

Jag längtar faktiskt jätte mycket till julen. Inte för att öppna paket (har knappt önskat mig några), utan bara för att få klä upp sig litegrann, träffa släkten, se Kalle Anka, ge bort klappar och mysa med nära och kära som jag inte har träffat på alldeles för länge. Varje gång det har varit kalas och sådant på slutet har jag varit tvungen att jobba. Så jag ska verkligen njuta av denna julafton som kommer firas hos kusinerna på mammas sida. Småkusinerna alltså. Frida som snart är 1 år måste ha växt så sjukt mycket sen jag såg henne sist. Dock kan gärna snön få komma tillbaka. Kan inte tänka mig en julafton utan snö...

Bilden är tagen förra julen under Kalle Anka då jag och lillasystern/putarn prövade mitt stativ och fjärrutlösare som jag fick i julklapp. Dagen till ära körde jag på en svart klänning, rött läppstift och röda assecoarer. Mitt hår var näst intill svart också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0