Mitt hår det här året!

Less på håret igen... Så en förändring kommer ske inom en snar framtid men vad det är får bli en överraskning för er. Lite roligare då!

Här är bilder på de frisyrer/hårfärger jag kom ihåg sen det här året. Vissa bilder större än de andra.
1. I september/oktober var mitt hår i en vanlig brun färg med utväxt
2. I november blev jag blev näst intill svarthårig
3. Satte i några rosa/lila/röda slingor i mitt väldigt mörka hår.

4. När den mörka färgen successivt började försvinna gjorde jag jätte mycket slingor vilket resulterade i en brun färg.

5. Sen började jag "kampen" mot det blonda hållet. Efter en avfärgning blev jag rätt orange/gul.

6. Och blev lite blondare.

7. Men sen kände jag att blont inte riktigt är min färg. Brunt ska det vara.

8. Tog en färginpackning med röda pigment och satte i mitt hår. 
9. For iväg en vecka till Turkiet och mitt hår blektes som fan. Sen bestämde jag mig för att sätta saxen i det och klippte av en bra bit av håret. Och så ser jag ut nu !


Kommentarer
Postat av: jenny

Haha du blir fan aldrig nöjd ;)

2011-08-18 @ 15:11:17
URL: http://jennyvem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0