Sista inlägget i min dagbok sen 2003

17/12 2003
Idag har vi haft träning. Det var jätte kul. Jag, Malla och Vicki stanna på Storsjö och då hålde Liam på att jaga oss hela tiden. Och sen hålde han på tafsa på mig och Vicki. Och på Malla hängde han typ. Idag på skolan såg nåra från klassen typ Emelie och nåra fler spela innebandy DM. Dom vann med 4-1. Men före när jag, Vicki och Frida följde Kristina först fick vi godis men det fick ingen annan. Och jag gjorde ett God Jul kort till Kristina. Amanda tror hela tiden att Kristina tycker att hon är den bästa elev Kristina har. Men det tror inte jag för hon är så jävla uppkäftig och slamsig och hon spelar också tuff mot Kristina. Bay bay!

Kommentarer
Postat av: Amanda

så hemsk du är kvinna ;)

2011-08-28 @ 21:45:30
Postat av: Anonym

kolla vloggen:D

2011-08-28 @ 22:03:20
URL: http://vafanheterjag.blogg.se/
Postat av: David

Fin blogg!:) Kolla gärna in min då jag är en kille som driver den från Skåne!! Ha en superfin dag!

By the way så lämna gärna en kommentar med och säg vad du tycker om den! Vissa saker på den skall dock ändras, hehe:D

2011-08-28 @ 22:25:13
URL: http://piieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0