Så det så

- Ni har nog nästan aldrig sett mig le på bilder, men som ni ser beror det på mina snea, trånga framtänder och huggtänderna på sidan. Tandläkarna vägrar fixa det för jag har "så perfekt bett"...
- Jag tycker kort korta jeansshorts där man ser halva rumpan är fult. Varför inte bara gå omkring i trosor?
- Blir ruskigt irriterad på folk som blir en helt annan person vid folk. Var dig själv!
- Då jag gick mellanstadiet var jag en riktigt pratglad liten tjej som ofta fick skäll och fick gå ut ur klassrummet. På varje föräldrasamtal drog dom upp det och bad mig sluta. Blev lite bättre till högstadiet!
- Tycker att min blogg är skittråkigt. Skriver inte om något intressant eller så. Behöver inspiration för att det här ska bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0