Hittat dagbok sen 2003

Haha i förrgår hittade jag min gamla dagbok från 2003. Kände att jag kan ta och skriva några sidor emellanåt. En dagbok ska ju egentligen vara hemlig men efter att jag läst den insåg jag att det inte alls var några "farliga" saker som stod i den, bara roliga. Kan ta och berätta att jag fick boken i skolan då man hade julklappsöppning. Då man drog ett namn som fick öppna paket den dagen. Då kommer ni förstå bättre! ;) Skriver av vartenda ord, stavfel och alltihopa.

8/12 2003
Idag fick jag öppna paket. Då fick jag den här boken. Daniel har gjort så min tå är alldeles blå. Jag har varit med Vicki och Ante (kärleksparet) Jag har också haft träning idag det var bara Peder som var tränare. Det var jätte kul. men jag fick ta det lungt för min tå. På slöjden gjorde jag klart min delfin och jag hann börja på en duk. På matan fick vi nån äckel soppa men hemma fick vi tortolini. Vi har tränat lite Eng.Text + skriva inn glosorna. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: vicki

hahahaha "kärleksparet"!!!!!

2011-08-18 @ 15:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0