Dagbok från 2003

10/12 2003
Idag fick Jeppe öppna paket och han fick fyra färgpennor. Jag var medd Maria idag och efter maten var jag med Amanda. Vi gick ut med Lilja hem till mormor. Och Lilja fick korv och deg. Imorron ska vi se Mattes Lucia tåg. Matte ska va tomte. Mamma har köpt nya skor och jag har fått kläder av Linn och Annelie. Jag har glömt att träna V.ord och glömt att öppna min chokladkalender. Medans killarna var på slöjd fick vi flickor rita en julteckning. Jag fick rita med Gabbi och Maria. Våran teckning vart snyggast tycker jag. Jag och Amanda har också spelat TV:spel. Idag på skolan har vi tränat Engelska som är så tråkigt. Sicci komm och hälsade på oss och gäde oss kläderna av dom. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0