9/12 2003

9/12 2003
Idag har jag gott till skolsyster. Jag fick bandage på tån och foten. Vi hade dans på gympan men jag var ju inte med. Vi fick kyckling och ris idag på skolan och hemma fick vi pannkaka. Jag, Frida, Vicki och Malla har tränat och gjort klart på dansen. Oskar fick öppna paket idag och han fick ett luffarshack. Vi hade Anna på morronen och vi såg på Lilla Löpsedeln. Amanda fick skäll av Kristina för att hon inte lyssna, men det hade jag med gjort om ingen lyssna på mig. Jag, mamma och pappa har varit och tittat när Sandra och dom sjöng i stora kyrkan. Sofia komm och hälsa på oss i klassrummet och hon hade färgat håret helt svart eller lite brunt då. Det vart faktiskt snyggt på henne tyckte jag. Frida och Vicki var inge tacksam alls dom ja var helt engkelt inte snäll. Men Malla var snäll mot mig. BAY BAY!

Haha gillar att jag kallade Malin för Malla och att jag var världens tönt "det hade jag med gjort om ingen lyssna på mig".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0