16/12 2003

Idag var det första och sista dansen för oss. Elin och Anna i 4a ska också vara med. Men det gick facktiskt väldigt bra. Nu är det bara 8 dagar kvar tills JULAFTON. Idag har jag också varit med Malin N. Vi gick ut med Bella en sväng och spelade dator. På skolan fick Daniel själ för att han hadde varit dumm. Vi fick måla klart våra julbilder. Och min grupp vart hell nöjd med våran teckning. Sen på kvällen såg jag och Malla på Äntligen hemma. Frida så här försökte va snygg på dansen. Vi hade Folkdans på gympan och det var svin kul. Jag fick dansa med Elias. Idag hålde Matte på att berätta en hemlis till mamma och pappa om en julklapp. Undra var det var för nånting. Tina, Maria och Johanna rev av Vickis toffs på luvan och det tyckte inte jag var så shysst. Vi hade Anna på morronen och då såg vi en film om kärlek och den tycker jag facktiskt var bra. Hejdå Hå Hå Hå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehehhe "Tina, Maria och Johanna rev av Vickis toffs på luvan". stackars flicka ^^

2011-08-26 @ 16:19:34
URL: http://kultparestaurangen.blogg.se/
Postat av: sofie

Ja , ni var så taskiga tycker jag :@

2011-08-28 @ 02:33:56
URL: http://sssoofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0