11/12 2003

11/12 2003
Idag fick Henrik öppna paket han fick en mugg. Imorron ska vi ha förhör på glosorna och jag har tränat. Imorron ska vi som har öppnat paket tända tomtebloss. Jag är den enda tjejen hitills. Men imorron kanske det blir en tjej. Det får man ju se. Vi ska också pyssla imorron. Och jag blev i fyrans grupp. Mitt paket blir öppet imorron. Undra om den som får öppna paketet blir glad. Jag var med Vicki, Malla och Amanda idag. Vi gjorde Mulle-snus. Och Frida var arg på Malin idag. Jag, Vicki, Amanda och Malla ville ringa till Fridas mamma men då märkte Frida i telefonen att det var vi. Nu längtar jag till Julen. Idag fick jag veta att Sonia nästa vecka ska fara till Osja för hon löper och hon ska bli parad. Och idag var det nån som komm och tittade om han ville köpa Ragge och det ville han. Han ska hämta Ragge imorron. Nu har jag kommit jätte långt i boken Klara färdiga gå som jag lånade på skolans bibbla. Amanda glömde sina täckisar hos oss idag. //Sofie

Haha jag kom ihåg som om det vore igår då jag, Vicki, Amanda och Malin tänkte ringa Fridas mamma. Men Frida svarade i telefonen och vi försökte spela någon annan för att få prata med hennes mamma, men hon gick på det... Fail!
Och för er som inte vet är Sonja vår gamla hund och Ragge vår gamla skäggagam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0