Svar

Haha ni är för roliga. Då jag väl gör en frågestund är ni knäpptyst. Svarar iallafall på de jag fått.

Vad är din/ditt:
Favorit rätt?
Kan inte bestämma mig.. Tacos och pommes, kött och bea.
Dröm resa? Australien
Favoritplagg? Jeans och någon tjocktröja. Skööönt.
Bästavän? Har ingen riktigt bästa vän. Utan har fler jätte bra vänner som jag litar på till 100. De vet nog vilka de är.
kom över? ;) Haha lugn nu va?;)
aj låv ju, du ju låv mii? Yes i doooo. Really much!
Vad ska du tatuera? :) Gissade att den frågan skulle komma.. Men jag håller det faktiskt hemligt ändå. Kan säga att det har en betydelse för min familj iallafall.
Är det vid konsum eller vid statiol du har min bok? Så jag vet när jag ska smsa =) Haha boken är vid statiol. 
Och kanske när ska du ta körkort? Jag vet inte riktigt. Så fort som möjligt hoppas jag ! Ska boka in lektioner nu. Men tyvärr är det ju fullt nästan överallt :/
Vad händer i sommar förutom att du ska till Turkiet? Hört ryktas om att det kanske blir en tripp till Finland också. Sen ska jag även förbi till Avaborg någonting har jag bestämt. Annars ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt och jobba lite också.
vilka ställningar gillar du mest top5? Det behöver väll inte du veta?;)
Och sist men inte minst, Vickis taskiga frågor...
välj!
ostkrokar eller lakris?
ostkrokar. Finns andra goda lösvikts godisar att äta.
negrer eller turkar? neger
rumpa eller bröst? nu blev det konstigt? tjej eller kille?:] rumpa
ingen näsa eller bara ett öga? HAHAHAHHA fyfan vad ful man skulle vara.. Men ett öga tror jag.
vara naken resten av ditt liv eller gå baklänges resten av ditt liv? Naken resten av mitt liv, lätt
telefon eller dator? telefon
Alltid pussa nån med feeeetaste lös snusnNnnN, eller aldrig pussas alls? måste pussas, så det får bli den med lössnusen.
noshörningar eller flodhästar? Noshörningar är grymmare!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Tack så mycket, roligt att du gillade den! Ha en fin eftrermiddag KRAM

2011-04-14 @ 17:01:23
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0