Saturday

Min syster har fått hem ett sånt där Lip Balm från Style By Tyra. Fan vad det sticks... Man kan lika gärna smeta chili på läpparna. Frågade min syster hur länge "svullnaden" håller i sig. Hon sa ungefär en halvtimme kanske. Hoppas inte den stickande känslan sitter lika länge. Min underläpp har svällt upp jätte mycket och jag har fått jätte tydliga bågar på överläppen.


Nu ska jag, mamma och syrran iväg till Maxi för att handla lite grejor till jag fyller år. Ska nog övningsköra dit. Sedan ska jag hem, duscha och fixa till mig lite för att sedan fara iväg på en födelsedagsmiddag/fest. Hoppas det blir en awesome kväll! men jag kan inte tänka mig något annat. Och förresten, Grattis Erik på födelsedagen!!!
Snäppet ljushårigare sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0