Känns att våren är här!

Varit en riktigt härlig dag idag ! Började med att jag cyklade hem till Vicki där vi satte oss på hennes baksida i bara linne. Efter en stund tog vi mopeden till stallet och gick en promenad med hästen. Sedan då jag kom hem gjorde jag kyckling och kroketter och käkade. Blev riktigt gott! Blev också väldigt glad över att man kan sitta på balkongen vid 7-tiden och äta middag utan att frysa. Nu väntar jag på Vicki och Fia som ska komma och hålla mig och vattenpipan sällskap. (sry mamma...)
Vet inte riktigt vad jag försökte med på sista bilden.. Något slags happy-face för att jag kunde sitta ute. Och allt hår på min tröja kan jag berätta att det kommer från hästen min som är i världens lösa-päls-period.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0