Äntligen fredag

Imorse då jag stack iväg till praktiken glömde jag det vikigaste jag skulle ha idag, nämligen mobilen. Eftersom Vicki skulle göra körkortsteorin skulle jag hålla utkik på telefonen hela dagen. Men då jag kom hem fick jag glädjas åt ett "KLARADE DET!!!" , så grattis grattis.
På lunchen sprang jag även in på Lindex för att köpa en gullig marinblå bikini. Blir perfekt till Turkiet den 29 juni. Nu sitter jag och väntar på att min syster ska bli klar i duschen så jag kan börja med middagen. Det blir hamburgare med friscobröd och aioli. Mums!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja nu ha ja lega sjukskriven i en vecka, ä ganska less..

Haha jaajemän de stäm :D ä de nån du känn till eller?! ;)

2011-04-29 @ 21:06:52
URL: http://sockerprillans.blogg.se/
Postat av: Vannie

Hej, hittade dig då jag sökte på yrkesgymnasiet på Google. Funderar på att söka frisör på Yrkesgymnasiet i Umeå. Kan du inte skriva lite om hur det är på skolan, trivs du, är skolan bra m.m.?

2011-04-30 @ 01:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0