Va? Har du aldrig bakat en kladdkaka?

- Jag är inte nå vidare förtjust i prinskorv, köttbullar och potatis. Men gud så gott det är på jul!

- De flesta ego-bilder jag tar, tar jag ute på balkongen. Där kan jag ställa kameran på bordet och få bra ljus. Där fick ni förklaringen till varför det väldigt ofta är tegelbakrund på mina bilder. Ni ser ju bara bilden i detta inlägg.

- Jag tycker oftast att "spegel-bilder" blir fula. Man ser oftast en massa skit som finns på spegeln. Se till att ha en ren spegel om du ska ta sånna ;) Menar ju såklart inte att det är personen på bilden som blir ful. Nejnej. Men då det är mycket smuts på spegeln är det man lägger märke till först.

- Jag hatar mina tänder (de som sett dem förstår nog varför). Det är därför jag aldrig ler med tänderna på bild ex. Men tandläkaren tycker att jag har så himla bra och fint bett, så inte får jag ha någon botniabana jag inte...

- Jag är inte speciellt förtjust i kladdkaka. Nej faktiskt inte! Okej, det är absolut ok. Men om jag ska baka något gör jag helst något annat. Så därför har jag faktiskt aldrig bakat en kladdkaka. Jag vet att de flesta av er sitter med öppna munnar nu. För vem har inte bakat en kladdkaka egentligen!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0