Underbart!

Gud vad jag är nöjd med julen. Jag måste ha varit riktigt snäll i år också. Fick betydligt mycket mer klappar än vad  jag förväntat mig. Bland annat en mobil, stativ och fjärrutlösare till kameran, kläder, underkläder, pengar, en canvas tavla att hänga upp i rummet och en massa småsaker som man får varje år. Underbart!

Måste också passa på att säga att min bror har kommit hem från Norge för att fira jul med oss. Han stannar till den 29onde. :) Och en sak till, mamma jobbar bara på sitt jobb fram till nyår sedan börjar hon på ett jobb i stan. Så vi söker lägenhet där. Så om någon vet en ledig 3a i stan är det bara att hojta till!

Började dagen med jullunch hos mamma!

Mormor tyckte att jag skulle fota hennes fina julpåse. Så fin vad den väll ändå inte?! :]

Sedan blev det lite julklappsöppning!

Jag och lillasyrran var ju tvungna att testa mitt nya stativ och fjärrutlösare. Jo, min lillasyster är en bra bit längre än mig... Dock kommer hon hata mig för den här bilden! Jag körde på rött
läppstift den röda dagen till ära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0