Premiärmatch

Det känns verkligen att jag har varit på premiärmatch idag! Eftersom jag inte tränat på två veckor pga min förkyldning var det rätt jobbigt att hålla ut de 3x20 minutrarna. Jag fick smaka på sarg 2 gånger, jag har druckit över 2 liter vatten vilket har resulterat i att jag måste springa på toa väldigt ofta. Och så trött som jag var domnade benen bort emellanåt och det kändes då jag skulle ta mitt uppför trapphuset här hemma. Men fyfan vad kul det är med innebandymatcher! Dock åkte vi på spö... Men nästa gång!!!

Rätt grym i oktober 2008 men nytagen tungpiercing och lila slingor i håret!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

du matade på bra sofie!! :)

2010-12-19 @ 17:39:27
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0