Min lediga dag!

Bara för att jag har varit ledig idag har jag inte legat hemma och slappat. Nej, jag drog på mig täckisar och hela köret och for ut med sparken. Tog med mig kameran på vägen. Jag skulle egentligen hämta ett par skor hos en tjej så jag sparkade hela vägen dit. Det visade sig dock att hon glömt lägga ut dem... Så då var det bara att vända igen. Då tog jag en sväng förbi pappas jobb för att fixa klart med en julklapp. Sedan då jag kom hem har jag slått in lite julklappar, ätit lussebullar och skrivit klart en inlämning.

Om ett tag ska jag väll ta mig något käk, sedan ska jag fara och kolla på träningen. Kan tyvärr inte vara med. Igår gjorde jag ett försök till det, men huvudvärken kom så fort jag började anstränga mig minsta lilla, kroppens alla muskler la av och det kändes som febern var på väg tillbaka. Bättre jag vilar upp mig ordentligt! Efter att jag har sett träningen ska jag förbi Prince och ta in och göra iordning honom för natten.

Två bilder från idag. Det lär dyka upp fler eftersom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0