Klantskalle

Vanligtvis brukar jag älska att slå in paket. Men då man tar för lite papper 2 gånger är det inte roligt längre... Tredje gången gillt! :)
Nu kan man ju säga att min hotmail [email protected] passar mig alldeles utmärkt.

 Haha kanske ska passa på att berätta hur den mailadressen dök upp. Jo som ni många vet kan man bara ha ett konto på blogg.se per mailadress. Så jag gjorde en ny adress och ny blogg. Sedan måste man ju aktivera mailet de skickar till en. Och eftersom jag redan har ett konto på hotmail gjorde jag mailadressen på en annan hemsida. När jag loggar in på den hemsidan upptäcker jag att jag inte ens hittar till inkorgen. Jag sitter och jävlas ett bra tag (nu pratar vi inte om 10 minuter, nej, jag tror jag satt i nästan 30 minuter för att hitta inkorgen) till jag slutligen finner den. Så jag aktiverar bloggen och ska logga in för att skriva det första inlägget. Då kommer den stora frågan "Vad hade jag för lösenord?" . Ja gud, allt strulade. Så till slut bestämde jag mig för att göra ett konto på hotmail ändå. Så nu loggar jag alltså in här med [email protected] och med ett lösenord jag faktiskt kommer ihåg. Så det kan bli...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fast mn kan ha flera bloggar per adress upptäckte jag när jag skaffade min nyss. Du klickar på ny blogg och sen på Skapa en blogg på en ny underdomän, då blir rätt, Lite sent nu kanske men tänkte att eftersom du skaffar en ny blogg varje månad så kan det vara värt att veta. (vet inte om jag har missförstått dig nu menmen...) =)

2010-12-22 @ 19:39:12
URL: http://kultparestaurangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0