Julklappstips

Tänkte börja med julkappstips nu såhär några dagar innan jul. Jag vet själv hur svårt det kan vara att hitta julklappar till pappa/mamma/syskon och så vidare och jag är ingen höjdare själv på den punkten. Jag är oftast ute i sista sekund. Men jag tänkte ändå tipsa om några juklappstips jag har nu 6 dagar i rad. Jag kommer ge tips på julklappar till bror/syster/mamma/pappa/pojk&flickvän/mormor&morfar/farmor&farfar. Första tipset dyker upp ikväll klockan 8! Och sedan fortsätter tipsen att dyka upp klockan 8 varje kväll. Jag gillar att man kan förprogramera!

Bild från Google.se

Kommentarer
Postat av: Tina

Kung med julklappstips :D

Jag är nämligen ute i sista minuten känns det som (trots att det är tre veckor kvar) så jag kan behöva lite hjälp med idéer ;)

2010-12-02 @ 20:01:55
URL: http://sockerprillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0