Julbak

Ikväll kom det några superfina brudar till mig för att ha en myskväll med julbak och spel. Super kul att Frida kunde komma också :) Vi bakade polkaknäck och pepparkakor. Sedan fikade vi det + julmust och glögg och spelade Med andra ord. Det spelet kan man ju inte tröttna på. Jag var redan hes innan, men efter ikväll och allt skratt är jag dubbelt så hes. Bilderna får tala för sig själva. Ni kan ju gissa vilka som vann och vilka som förlorade, iallafall första omgången. Och vi får bjuda till lite med bilderna, jag tror det inte blev en enda bild som såg ok ut, haha.








Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi, tack för en supertrevlig kväll flickor! :) <3

2010-12-12 @ 18:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0