Jag välkomnar det nya året med en STOR årsresumé!

Januari och Februari: Hittade inte några bilder härifrån.
Mars: Vi tog skotrarna till Maxi för att äta på McDonalds. Haha dock ser det verkligen ut som att jag inte behöver något mer på den där bilden.

Jag och Vicki åkte upp till Lycksele för att träffa hennes farmor, farfar och kusin. De flesta dagarna spenderades på detta vis.


April:
Jag, Vicki , Fia + ett gäng var påväg till Simona på Haga för lite partaj. Jag var tydligen dålig på att fota i April. Jag fotade inte ens min födelsedag!?


Maj:
Jag, Vicki och Fia packade med oss en massa götta, tog mopederna och körde till Kasaviken.

Jag och Vicki stack iväg till Omberget en fin eftermiddag.

Jag och Vicki var för lata för att fara till skolan. Istället for vi hem till henne, gjorde nudlar och sedan promenerade vi till fotbollsplan för att sola.


Jag och älsklingen fann varandra igen. Och gud vad glad jag är för det!

Juni:
Vi i sm1fv for iväg på tre dagars hajk.

Jag och Mallanbrallan träffades ett tag.

Min bror tog studenten!

Jag hade min första och sista skolavslutning med några av de finaste personerna jag har mött.

Juli:
Sista dagen på sommarjobbet fick vi fara och åka forsränning!

Jag och Emil följde hans föräldrar till Åsele marknaden och sedan besökte vi hans farmor och hennes man som har stuga just utanför.

En dag for jag till Malin för att steka på hennes baksida! Vicki, Fia och Tobias dök upp lite senare också.

Jag och Emil lånade mormor och morfars stuga i Avaborg och hade det härligt. Bjuder på en väldigt ocharmande bild.

Augusti:
Jag och några stycken stack till Ljumviken för att spela volleyboll.

Jag Vicki och Fia lånade mormor och morfars kanot och for ut och paddlade!

Började ny skola, ny linje och fick nya klasskamrater!

Middag hos mormor och morfar för brorsan som fyllde år. Blev även en liten "avskedsmiddag" eftersom han en vecka senare flyttade till norge.

September:
Jag, 6 pojkar och en vattenpipa.

Tjejkväll!!!

Oktober:
Jag, Emil, Colle och Sandra for på bio och sedan på Colles mammas spa.

Vi firade syrran!

Jag, emil, syster, pappa, morfar for till Norge för att hälsa på brorsan.

November:
Lilla kusinen Hanna fyllde 2 år.

Spelkväll hos mig med brudarna!

December:
Brorsan kom från Norge för att fira jul med oss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0