Jag älskar allt som har med presentinslagning att göra

Gud vad jag längtar till jullovet och vad det har att bjuda på. Jul och nyår! Det roliga är att jag inte längtar till att öppna mina julklappar. Jag längtar mer till att ge bort. Såklart vill jag ju även öppna mina också, haha. Men jag älskar att ge bort och det är något som har kommit på senaste tiden. :) I år går typ alla mina julklappar i rött, guld och svart. Efter att jag hade slagit in ena med silver ångrade jag mig... Och de där prickarna/fläckarna på paketsnöret är faktiskt små gulliga hjärtan.


Kommentarer
Postat av: Natali

Svar: Nej det gör jag inte, jag går handelsprogramet på Liljaskolan med Specialidrott 2 ggr i veckan där jag har valt ridning ;)

Haha, ja min önskelista innehåller väl mestadels hästgrejor.. :D

2010-12-13 @ 21:11:09
URL: http://naatalilindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0