Icy jävla tower!

Varför har Tobias visat mig Icy Tower på facebook för? Livsfarligt! Börja aldrig spela det, då är du fast. Iallafall om du är lika vinnarskalle som mig. Kan ju aldrig ge mig... Ska ständigt ha nya rekord. Slutpratat om det nu!

Om cirkus 40 minuter börjar min träning. Känner mig inte sådär jätte taggad med träning på en fredag eftermiddag, men det är bara att bita ihop och göra det bästa situationen.

Fick lov att springa på banken efter skolan för att se vad som hänt med mitt kort. I några dagar har det stått "Kortet kan ej läsas. Testa i en annan aoutomat eller lite senare".
Tydligen var det ett märke det var fel på. En liten repa. Så nu ska jag få ett nytt kort hemskickat till mig. Inte superbra att detta händer just innan jul... Vill ju ha koll på hur mycket annat jag kan köpa, så jag ändå har råd med julklappar.

Nu får jag ge mig. Vi hörs senare :) Och glöm inte att titta in vid klockan 8 för att se några jultips till syrran.

Hittade ingen bättre bild på Google. Detta är då det förbannade spelet Icy Tower

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0