En helt vanlig söndag

Sitter här och äter fralla och dricker cola och väntar på att tiden ska gå, typ. Runt 2 ska jag till stallet i kylan, vilket jag verkligen inte taggar till och sedan efter middagen bär det av till stan där jag ska kolla på mitt lag som ska spela match. Jag kan tyvärr inte vara med eftersom min förkyldning inte har gett sig. Febern har lagt sig och allt snor har börjat försvinna men det gör fortfarande fruktansvärt ont i halsen...

Imorgon är det dax för ännu en ny skolvecka. Tänk er, om 1 vecka och 2 dagar har vi JULLOV! Det var ju nyss sommarlov!?

Sen måste jag bara få säga en sak, som kanske gör er lite avundsjuka. Men innan den här helgen är slut ska jag, Vicki och Fia ha bokat resan till Alanya 29 juni. UNDERBART!

Bilder från Google.se



Kommentarer
Postat av: Johanna

1. ni kan ju inte åka till alanya när det är peace and love

2. åk senare på lovet för då ska typ jag o tina åka o då kan vi va med varann =)

2010-12-12 @ 13:49:18
Postat av: alexandra

men hallå... åk samtidigt som mig och eva ;)

2010-12-12 @ 20:26:23
URL: http://enkelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0