Dag 22 - Det här upprör mig

Nu orkar jag inte sitta och försöka komma på någon "bra" sak. Tar ett enkelt exempel som jag var med om igår bland annat. Jag och Emil var ju på stan i värsta rusningen nu innan jul. Då blir jag så j*vla irriterad på de som ställer sig mitt i gången och står och pratar. De inser inte ens att folket måste trängas runt om dem. Eller ännu värre, de som ställer sig just innanför dörren. Ni i Umeå vet ju att MVG har någon "snurr-grej" som dörr. Just där stod några idioter och pratar... Haha, jag blir typ upprörd bara jag skriver det här. Men det är faktiskt någonting som irriterar mig varje gång jag går på stan. Folk som står i vägen och folk som går saktare än sniglar...Helst då man ska springa till bussen.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

då är jag iallafall inte ensam om att bli irriterad på sånt!

2010-12-23 @ 01:02:54
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0