Dag 20 - Den här månaden

Det här är den stressiga månaden då man alla ska hinna köpa alla julklappar, alla ska klä granarna, det ska julpyntas och allt möjligt. Men det här året har jag faktiskt inte känt en sån där riktig stress som jag brukar göra inför jul. Alla klapparna var planerade och jag visste precis vad jag skulle ha, vilket gjorde allt betydligt mycket lättare. Allt har varit lugnt i skolan, fram till den här veckan. En idrottinlämning skulle in innan vi fick gå på jullov och jag hade även ett prov idag, sista dagen i skolan. Men det löste sig och det känns super skönt att ha gjort bort det nu. För nu ska jag bara njuta och mysa alla dagar det här jullovet. Och jag börjar längta mer och mer till att få öppna julklappar. Sedan är det ju nyår som väntar, hoppas det blir awesome det med!
Som Amanda sa "Nytt år, nya möjligheter!"

Bild från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0